Bismillahirrahmanirrahim

Bismillahirrahmanirrahim
Jom kita amalkan

Sunday 5 February 2012

of good discounts, abundance of books and free gifts.

Assalamualaikum wbt

Last Sunday, we went to Book Fair PWTC. I've been to PC Fair for several times and also Pengantin Fair before I got married. Unlike other fairs, I've always missed the Book Fair for so many reasons and for this year I managed to be there despite my not-so-advisable-going-to-crowded-places condition!! Nak seribu daya tak nak seribu dalih kan? Yes, it was packed although we were among the early birds. Bersempit-sempit dicelah-celah manusia yang ramai memang sgt mencabar! While I was flipping through few books, I was terrified when my bulging tummy suddenly felt hurt! oh..tercucuk bucu buku rupanya...Ya Allah sakitnya bukan main =( nasib baiklah nothing bad happened. Lepas tu baru la jalan dengan lebih berhati-hati..

here are some of the pictures taken during our first time visit...
sesak!

full house!











berbakat betul..

penanda buku dgn nama masing-masing dalam tulisan jawi..i loike! RM 3 each.. murah!





and the free gifts!

kalau diikutkan hati nak beli banyak lagi buku, tapi sebab tengah-tengah bulan..poket macam xberapa penuh isi nye ;p Dengan keadaan ruang pameran yang makin penuh, tak dapat nak bersantai-santai sgt pon la. Bila balik rumah, semua pengsan sebab kepenatan!!  InsyaAllah, kalau umur panjang boleh pergi lagi tahun depan.. dengan poket yang lebih lebat :)

muka kepenatan.....

No comments:

Post a Comment

My other notes :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...